Διαδικασία Παρακολούθησης και Έλεγχος Δικτύου Franchise

Σε μία αλυσίδα franchise, η ομοιογένεια είναι ακρογωνιαίος λίθος. Αυτή μπορεί να επιτευχθεί μέσα από Εσωτερικούς και Εξωτερικούς Μηχανισμούς τους οποίους σχεδιάζει και επιτηρεί ή εκτελεί για λογαριασμό του franchisor (δικαιοπάροχος) η THE FRANCHISE CO.

Εσωτερικοί Μηχανισμοί:
Πρόκειται για τακτικές και έκτακτες επισκέψεις στελεχών της μητρικής εταιρίας (δικαιοπάροχος) και ειδικότερα του συγκεκριμένου στελέχους που είναι επιφορτισμένο με την Υποστήριξη Δικτύου.

Εξωτερικοί Μηχανισμοί:
Πρόκειται για προγράμματα Mystery Shopper, δηλαδή τις επισκέψεις ειδικά εκπαιδευμένων "μυστικών αγοραστών" της εταιρείας,  οι οποίοι με το πρόσχημα ότι ενδιαφέρονται να εξυπηρετηθούν, ελέγχουν και αξιολογούν κρίσιμους τομείς όπως ποιότητα προσφερόμενων προϊόντων και υπηρεσιών, εμφάνιση καταστήματος, εμφάνιση προσωπικού, επίπεδο εξυπηρέτησης, αντιμετώπιση παραπόνων κλπ.

Επιπλέον, η διενέργεια Ερευνών Καταναλωτή στο σημείο εξυπηρέτησης ή με τηλεφωνικό follow-up, ανά τακτά χρονικά διαστήματα, επιτρέπουν την εξαγωγή χρήσιμων συμπερασμάτων τα οποία "συμπυκνώνουν" το επίπεδο της αγοραστικής εμπειρίας σε ένα Δείκτη Ικανοποίησης, τον CSI (Customer Satisfaction Index).

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ


Επισκευθείτε το blog Franchise Blog του κύριου Παναγιώτη Γ. Ρουσόπουλου, Γενικού Διευθυντής της THE FRANCHISE CO
επιδοτούμενα προγράμματα
Πανόραμα franchise 2015
Dale Carnegie Training Flash
franchise Excellence Center
Χρήσιμα links
Επισκευθείτε το Franchise Portal. gr
διεθνής ανάπτυξη
Εγγραφείτε στο newsletter μας
Facebook Twitter Linked In YouTube
RSS Feeds
Επιστροφή στην προηγούμενη σελίδα Προσθήκη αυτής της σελίδας στα αγαπημένα μου Εκτύπωση αυτής της σελίδας Κορυφή